vilken jäkla skitdag

Okej. Jag tar det från början.
I morse vaknade jag och kände mig riktigt risig. Det kändes som om jag inte sovit någonting på hela natten (fast jag sovit 8 timmar, som iofs är för lite för mig, men eftersom att man ska upp klockan 6 så är det inte lätt). När jag kom fram till bussen efter att ha fått skjuts av Anneli (Tack!) så hittade jag inte mitt skolkort. PANIK. Ni vet den där jobbiga "var i hela friden är mobilen" känslan. Den hade jag. Somnade på bussen, vilket resulterade i inget plugg på naturkunskapen. Slog huvudet i backspegeln på bussen. Hade 3 kronor för lite för att köpa kaffe. F*n.
Kom fram till skolan och självklart hade jag inte med mig nycklarna, så fick gå och konka på allting hela dagen. Kul liv.
Kände mig värdelös på franskan. Riktigt jäkla värdelös. Bibelkunskapen struken. (Vilket är trevligt, om det inte hade varit just bibelkunskap som råkar vara ett av de intressantaste ämnena på hela veckan).
Kom hem och möttes av en kramgo pojkvän som lyssnade tålmodigt när jag berättade om skitdagen.

Nu har jag pluggat engelska och ska fortsätta lite med det. Sen ska jag lägga upp ett träningsschema med start på måndag. För nu jäklar ska det bli ändring på mitt kassa humör!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback