han som aldrig vågar vara ensam

Jag måste ha fått världens lägsta immunförsvar. Har varit ständigt sjuk i lite mer än en månad.
Idag har jag spelat på torget med lazy lerum big band. Micke, min saxlärare, ringde mig kvart över 11 i morse och nästan skrek med panik i rösten "EMMAAAAA KAN DU KOMMA TILL TORGET OM EN KVART OCH VIKARIERA FÖR CLARYYYYY? Så, ja, jag åkte till torget ( det tog visserligen 45 minuter) och spelade låtar jag aldrig spelat innan, med ett storband jag aldrig spelat med innan. Men satan vad duktig jag är! Det gick riktigt bra, och jag är stolt över mig själv.
Sedan åkte jag och Joakim till allum och handlade lite småsaker. Jag inhandlade två ringar. En dubbelring och en ormring. Fint som snus.
Ikväll väntar tacos, godis, film och mys.
Ska nog på Gudstjänst i morgon om jag orkar. Var riktigt längesen. Och så ska jag städa mitt rum. Och måla naglarna.

LLBB

hihihihåhåhöhöhohohlhlhlhähäh
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja min älskade dotter, du var väldigt duktig. Väldigt stolt över dig... Glöm inte att städa hos fiskarna i morgon.

2010-09-11 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback