För att satsa det sista på mirakel

Aaaaaaa, det kliar i fingrarna. Jag vill shoppashoppashoppashoppa. Har jag några pengar? Nej. Ska jag köpa en mobil? Ja. Ska jag åka iväg i ett land långt långt borta? Ja. Kommer jag ha råd med shopping? Nej.
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSS!
Jag vill ha skor. Jag vill ha höööööööga svarta chinos. Jag vill ha en slapp kort stickad tröja. Jag vill ha en randig kavaj. Pengar pengar pengar.
Lagade mat idag. Sejfilé i dill - och purjolöksås med potatis och morötter. Mumma! Imorgon är det träning och nu är det franska glosor. Sen är det natten. I morgon ska jag ha kort tröja. Svarta jeans. Och kavaj. Och converisisar på mig.
Tack för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback