But dreams are coming true

Jag har ett humör som är utöver det vanliga. Nere - Uppe - Nere - Uppe. HELA TIDEN. Och så vet jag inte varför heller.
Ögoninflammation är inte gött heller.
Och så har vi alldeles för många glosor tills i morgon. Jag är trött och vill vara med Joakim hela tiden. För han är bäst.
I morgon är det bio med mina fina klasskamrater. I rymden finns inga känslor heter den.
Dessutom så var jag inne på Emma Sjögrens bloggeliblogg och hittade denna fina:
Att vara stark är inte 
Att aldrig falla 
Att alltid veta 
Att alltid kunna

Att vara stark är inte 
Att alltid orka skratta 
Att hoppa högst eller vilja mest 

Att vara stark är inte 
Att lyfta tyngst
Att komma längst eller att alltid lyckas 

Att vara stark är 
Att leva livet som det är 
Att acceptera dess kraft och ta del av den 
Att falla till botten 
Slå sig hårt och alltid komma igen

Att vara stark är 
Att våga hoppas när ens tro är som svagast
Att vara stark är 
Att se ljus i mörkret 
Och alltid kämpa för att nå dit.
Så känns det nu.


Att vara stark är 
Att se ljus i mörkret 
Och alltid kämpa för att nå dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback