winternight

vaknade av mig själv idag klockan 6. Hörde ni? KLOCKAN SEX! På riktigt. Då är det fortfarande natt. Ska alldeles strax till skolan, och idag ska jag prova att åka ett senare tåg. Se om jag hinner. För isåfall innebär det att jag kan sova 10 minuter till nästa vecka. (om jag inte vaknar av mig själv klockan tidigt mitt i natten dvs) 10 minuter kanske inte låter sålänge, men tro mig. Det är en extra snoozeing. Och det är hur gött som helst!
Joakim joakim joakim joakim. Idag ska jag träffa min plutt för första gången sen i måndags. Och det är hur bra som helst.
Pussss och kram!

Kommentarer
Postat av: ellinor löfgren

DRIVER DU KVINNA??????????? HUR FAN LYCKADXES DU ÖVERTALA DIN MAMMA??????????????????????????

2010-11-22 @ 17:06:32
URL: http://pdotter.blogg.se/
Postat av: ellinor löfgren

hahah! never give up baby! :):)

2010-11-22 @ 20:03:21
URL: http://pdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback