vi går ut och brinner upp i natten

Jag har slutat vara lillgammal. Iaf för ett tag. Ska liksom testa på det. Och se hur det känns. Att bara vara 16 snart 17 år. Kanske blir livet lite lättare och kanske kan jag dansa natten igenom, även när dagen kännts (känts?) asjobbig. Jag vill hoppa och jag vill att mina fötter ska sprudla runt i ett enda stort lyckorus. Så jag tänkte börja med att inte vara 30 år utan tillbaka till 16 snart 17. Jag ska banne mig bli en tonåring. Och jag ska ta vara på tiden.
   Nu ska jag plugga lite matte och sånt. Fick förövrigt reda på att jag ska göra kemiprovet på lördag klockan 09:00 i skolan. Kul liv. Men som Clara så fint sa: Hellre en vecka i spanien än en lördag hemma. Mucho sant.
   Sedare blir det discofever. Det brukar se sjukt kul ut, får se om koordinationen hänger med bara. Kan bli mycket mycket intressant.

Kommentarer
Postat av: ida

ah, lördagsskrivningarna hade jag glömt:) de är faktiskt rätt mysiga. hur som, lycka till!!!

2010-11-13 @ 01:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback