Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Hela staden kokar. Allas hjärtan bultar. Fötterna springer fort fort fort fort. Jag vill glömma allt som inte är bra. Jag vill ha det asbra. Jag vill att livet ska vara som ett enda stort kalas. Ett enda stort partaj. Värsta feta festen.
Inte som matte. Inte tråkigt och rätt. Inte som kemi. Och inte som franska. Utan bara hur bra som helst. Massa pussar och massa kramar. Massa kärlek och massa skratt. Inga tårar om det inte är glädje tårar. Rysningar och pepp! Jag vill till kyrkan. Och jag vill att kyrkan ska vara som innan Johannes åkte. Jag saknar det. Jag saknar Johannes. Och Sofie. Och Sara. Och Rasmus. Och alla tanter. Och gubbarna. Och alla 40+are. Och alla bebisar. Och 3 åringarna. Och mina körbarn.
Daniel Adams-Ray livar upp vardagen lite iallafall. Och ja, jag ska ta tag i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kom till kyrkan då! =)

Bara för att Johannes inte är kvar så betyder det inte att hela verksamheten har kollapsat. Jag tycker det är minst lika bra som förut! Men jag saknar också Johannes

2010-11-12 @ 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback