För dig ska jag göra det tusen gånger om

Träningen har hamnat i skymundan de senaste dagarna. Dels beror det på att det är kallt ute. Dels beror det på att jag har asmycket i skolan och dels beror det på att Joakim ska till Indien i tre veckor och han åker på onsdag. Detta innebär att jag ska bara vara med joakim och inget annat unde rhela måndag och tisdag. Vilket i sin tur blir nada workout för min del.
Idag har jag jobbat. Lättförtjänta pengar nu när jag ska till ullared och allt på söndag och handla massa skit. snart kommer joakim hit och vi ska titta på the event. The Event är våran serie. Vi har sett vartenda avsnitt tillsammans. Och jag undrar hur det kommer bli att inte se det med jockis på söndag. Lite kasst skulle jag tro.
Hur som helst. än är det inte över och snön ligger trots allt kvar på marken.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback