Want you near me.

MVG mina vänner. MYCKET väl godkänd! På NO nationella. Alla delar. Det är ju asbra om jag får säga det själv! Riktigt jäkla grymt är det! Alla nationella är gjorda och jag måste få skryta lite.
Engelska
Hör&läs : MVG
Skrivuppgift: Ej fått resultat
Muntlig: Ej fått resultat
Svenska
Hör&Muntlig: Ej fått svar
Skrivuppgift: MVG
Läsförståelse: MVG
Matte
MVG
Muntlig: Ej fått svar
NO
Teoretiskt prov: MVG
Planera labben: MVG
Labb: MVG

Det är vad jag kallar att prestera!

Hur som helst så har Lerums Gymnasium bal idag. Jag vill egentligen åka in till stan och kolla på alla fina klänningar, men jag kan inte. För det första passar jag barn, för det andra är jag trött.
   I morgon är det sambaspelning på baggestorg någon gång mellan 17-19. Så trummandet ni hör är antagligen vi. Det hörs. LÅNGT!
   I morgon har jag också sovmorgon en timme. Vilket innebär film ikväll! Jag ska se A walk to remeber igen, och 500 days of Summer. Gråta lite. Äta lite gott och sedan sova.
   På torsdag är det bio och på fredag ska jag hem till Joakim. I helgen är det konfirmation i Lerums Mission Kyrka. (Ofta det är ETT år sen det var jag, stört) Och jag ska sjunga fint för dom.



Denise och Sara från förra årets student
Nu ska jag iaf vila lite, och sedan sy fina lappar på mina byxor.
Puss i ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback