Tre elefanter balanserade på en liten liten spindeltråd

Jag vet inte riktigt. Hur många kollar detta? Vilka skriver jag för? För mig själv? För andra? Är det någon som får ut någonting av att läsa min blogg?
   Hur som helst så vet jag att jag tycker det är roligt att skriva. Men att jag måste hålla det till min nivå. Jag kommer aldrig bli Blondinbella. Det kommer inte hända. Så, jag ska börja skriva lite i bloggen igen. Men på en lagom nivå. Inte varje dag. Bara när jag känner för det. För det är mysigt att skriva. Det är trevligt att lämna något efter sig.
   Nu kom Hannapanna och Jimmy. En dålig film går på tvn och jag har choklad.
   Jag saknar Joakim också.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback