skorna skaver.

Livet har verkligen blivit lite lättare den senaste månaden. Dels beror det nog på att solen tittar fram, dels för att jag har tagit tag i mitt liv och börjat prioritera saker, dels beror det på Joakim och såklart att det är sommarlov snart.
   Jag har längtat efter sommarlovet som en gnu! Enda sen nian startade så har jag längtat! Och nu är jag här. Nio dagar till i skolan och sen är det fuck off Torpskolan. Ursäkta språket men det är så jag känner just nu faktiskt. På ett sätt så ska det ändå bli lite sorgligt. Lämna klassen å allt. Även om jag inte är ett jättestort fan av våran klass så har vi faktiskt en bra sådan. med bra gemenskap och härliga människor. Så nog ska det bli lite tråkigt allt.
   Men, gymnasiet står alldeles på glänt och jag längtar! Nu ska jag sova för imorgon åker vi på klassisresis. För sista gången med 9D1. Känns lite skumt faktiskt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback