Jag kunde inte ta oss tillbaks till Ruta 1

Fredagen spenderas hemma hos Joakim med tacos, talang en dålig film och fin musik. På lördagen tog vi bussen till stan och kollade på när Anders lyfte tunga vikter (det var förövrigt det sjukaste jag varit på, jag menar vem vill se stora halvtjocka muskelknuttar i tighta turkosa trikåer?) sen åkte vi hem till mig. Sov lite middag. Jag åkte hem till Carolinen och hade tjejmyskväll. Där blev det varma mackor, godis och popcorn. Jag somnade i soffan framför en dålig film igen (varför hade jag så otur med filmer denna helgen). Sedan, när jag vaknat och Carro avslutat sin msnkonversation så drog vi igång partyt i 20 minuter! Vilt dansande till awesome musik, för att sedan traska ner till tåget och åka hem med min Joakim.
   Söndag idag. Gudstjänst, 295 års kalas med tårtbuffé och kör på eftermiddagen. Nu skulle jag vilja sova, men jag tror att jag ska se Avatar på BlurRay! (H)

Finafinafina tjejer!
Hoppas ni har haft en bra helg.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback