For breaking her heart

Ojoj..
sedan jag skrev sist har jag hunnit med detta:
Gjort en äcklig cheesecake
Klippt Anders i håret
Träffat Joakims släkt
Sjungit på tre gudstjänster
Bakat paj två gånger
Solat med cocosolja
Lyssnat på fin musik
Varit på tre konfirmationer
Sett lyckliga och fina människor
Nästan bokat husvagnssemester
Suttit på gräsmattan (!) med Jacqueline och tjötat järnet
Ätit färska jordgubbar
Glömt både nycklar och mobil hos Joakim = utelåst och okontaktbar

nu ska jag strax äta soppa, sen skutta ner till körkan och sjunga lite. Sedan hem till Joakim och vara där så länge som jag bara orkar. För imorgon åker han till Spanien. Alldeles för långt bort.

Puss i ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback