Vakta din tunga, vakta den med pilbåge och med sköld

Shit bananas vilken dag! Först Gudstjänst, där jag helt oförberedd fick spela gitarr. Det var iofs mysigt. Hem och börja packa ihop hela rummet. Packa packa packa i flera timmar. Upp till mammas mans föräldrar, alltså typ låtsas farmor och farfar, och äta lunch. Kyckling. Hem packa packa, flytta flytta flytta, packa upp packa upp och nu sitter jag här. Helt utmattad, svettig och vill bara sova. Men det går inte för att jag tvättar hela sängen. Eller ah allt som går att tvätta. Det som sitter runt sängen också. Så klockan 22 ikväll kommer jag kunna lägga mig ner. 
   Min nya garderob är för liten. Det är sjukt. Jag har packat upp hälften och garderoben är så full så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Men jaja, det löser sig.
   Kvällen igår var bäst. Jag älskar alla mina fina vänner. Så himla himla mysigt!

Nu ska jag fortsätta packa upp, vika, sortera och möblera.
Ha det bra
 puss
/e

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för igår, superkul! :D

nu får vi vara hemma hos dig igen så vi får se ditt nya rum! ;D hehe <3

2010-03-28 @ 21:08:14
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback