take this heart and make it all right

Nu är jag på banan igen. Sovit igen alla timmar jag inte sovit. Ätit sushi med min fina vän Jacqueline och kollat på 500 days of summer. Jag har ätit chips också. Men inte mina favoritchips för de har av någon konstig anledning utgått. Eller ah, de fanns inte i affären, vilket suger. För de var verkligen de godaste. Vi gjorde dipp också, fast i vanligyoghurt. Det var inte gott.
   Hur som helst, idag ska jag träna för första gången på länge. Fick feber förra veckan så det blev inte så mycket. Men idag blir det Dancehall. Jamaicans reagge dans. Sjukt najs! Ska nog träna lite styrka och så innan.
   Gröt till frukost.

Over and out.
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback