satsa allt på ett mirakel

svenska är vansinnigt tråkigt. Jag kan faktiskt allting om konjuktioner och annat nu, så nu ger jag upp. Kanske ska skutta iväg lite till gymmet. Jag har iofs hört att det inte är bra att träna två dagar i rad, men jag har sketmycket energi som jag måste göra mig av med. Plus att jag har ätit rosemackor hela eftermiddagen lång, inte för att det gör något eftersom att jag tränade igår och så var det gott. Men det kan ju vara en anledning.
   Jag ska bli lite halvtöntig och skaffa mig handskar också, igår så fick jag så apanont i händerna och fortsätter jag såhär så kommer jag få valkar och det är inte kvinnligt. Däremot är det manligt. (det var ytterligare en dum kommentar). Hur som helst, så ska jag skaffa det, för att inte få valkar i händerna. Ett: det gör ont. Två: det är inte kvinnligt. 3: killarna skulle nog inte tycka de var så ball.
   Nog om det, nu ska här ätas rostemacka. Sedan ska jag ut och poerwalka. Eller ta en extra lång cykeltur till diskanten sen. Eller så går jag helt enkelt till gymmet och tränar. Fast det kanske inte är bra. Nåväl. Det löser sig.

Puss i ljumsken
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback