Så låt mig ta dig här ifrån, till en annan vrå av världen där krig inte finns och kärlek är uppe, nere, vänster, höger

Världen är rätt hemsk. Egentligen.
   Taggar pensionärsparty i morgon, lär bli fett! Nu ska jag få min skönhetssömn så jag orkar md skolan i morgon, det ärändå en engelska redovisning som skall göras.
   Jacqueline sa på sin blogg att hon kände massa. Massor av känslor. Ang. skolan. Att hon inte vill gå i skolan, osv. Läs det här. jag tycker samma sak.
   Det känns totalt meningslöst att gå i skolan. Jag vill hjälpa andra människor, jag vill göra bra saker. Jag vill hjälpa mig själv och inte göra massa måsten hela tiden. Jag vill inte stressa, vill inte ha press. Vill L E V A.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback