Pensionär? Tantvarning?

Godmorgon!
   Jag vaknade, helt av mig själv, superpigg klockan 07.00 i morse. Suveränt! Uppe med tuppen, lite yoga och så en dunderfrukost och nu har jag en hel timme kvar som innan jag måste gå till skolan. Detta är för göttans! Så, nu är frågan; vad ska jag göra under denna timman? Jag har iofs inte sminkat mig än, och inte borstat tänderna. Men det tar ju typ 5 minuter vardera. Så, ja, antingen så gör jag rent tänderna riktigt ordentligt eller så sminkar jag mig riktigt riktigt noga. Vi får se hur det blir med den saken.
   Idag väntar "egen-studie-dag", jag hade tänkt att koncentrera mig på att plugga inför svenskaprovet i eftermiddag, eftersom att jag somnade igår kväll. (kass? yep) Det är dock inte så svårt. Annars så ska jag väl försöka ta tag i fysiken och kemin som jag inte fattar. Det kan behövas.

Nu måste jag iaf ta tag i min sminkande och borstande. Ha det bra så höres vi!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback