Men älskling vi ska alla en gång dö.

Nej, egentligen borde jag sova. Jag har precis gjort klart mina fina kemi och fysik frågor, så egentligen borde jag stå i badrummet och borsta tänderna. Men så kom jag ju på att jag inte skrivit här idag, och då var jag ju tvungen att göra det såklart!
   Helt sjukt ovärd dag i skolan idag. Aulasamling (där vi förövrigt vann en tävling, vilket gjorde dagen lite mindre ovärd), sedan film i tre timmar (okej, jag gillar filmen, men film kan jag se hemma) och sen egenstudietid i en halvtimme. Ovärt att ens gå till skolisen? Ja!
   I morgon är det däremot torsdag, jag hatar torsdagar, de är den sämsta dagen på hela schemat. I morgon är det iaf lov efter skolan är slut. Och det är ju inte helt fel. Snarare helt fantastiskt bra! Och jag är klar med mina fina arbeten. Både tråk-skriva-100-frågor-på-datorn arbetet och mina roliga klipp och klistra arbete. Fast jag har inte klistrat än. Men det var för att jag inte hittade klistret, så jag får klistra i morgon i skolan. Mums!
   I morgon väntar också kycklingkampanj, så om ni känner för att få en chokladkanin gratis och se mig som kyckling så kom förbi Lerums Station vid 15-16 tiden så lovar jag vara där och ge dig en.

Nä, nu minsann så måste jag borsta tänderna, tvätta ansiktet, gå på toa och krypa ner i sängen. (en fråga bara; varför säger man hoppa in i duschen och krypa ner i sängen. Vem i hela världen hoppar in i duschen (jag provade, jag ramlade) och vem kryper ner i sängen? Man snarare slänger sig i sängen och somnar bums!) Hur som helst så ska jag slänga mig i sängen och i morgon ska jag GÅ försiktigt in i duschen.

Emmaögon


Min plugglåt

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback