Melon, avokado, creamcheese, knäckebröd och frosties.

You must think outside the box. Det är där hela grejen ligger. Ovan står mitt mellanmål. Jag var galet hungrig. Helt stört. Men det är inte så konstigt kanske, jag åt ju lite ris å linsgryta (som för övrigt var apangod) till lunch, innan hade jag tränat, och nu var jag hungrig igen. Det kommer sluta som med Rasmus. Man äter HELA tiden. Jag menar verkligen hela tiden. Han äter konstant! Var han än är, vad klockan än är, så äter han. En rasmus utan gaffel å mat är ingen Rasmus alls.
   Nåväl,  åter till mig, jag äter alltså. Mat. Det är gott. Nu ska jag sätta mig med franskan. Den där förgjorande franskan som alla hatar. Jag älskar Frankrike och Paris, men jag hatar franska. Det är bara för det är svårt. När det är lätt är det roligt. Hur som helst, jag ska översätta en hel text och sen återberätta den. På franska. Apansvårt.
   Sen är det lite engelska som behöver göras. Matteprovet blev uppskjutet tills nästa vecka, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Att det blev uppskjutet berodde på att många i min klass inte var klara. Jag tycker de får skylla sig själva. Ta lite ansvar för sköven! Om man vet att det är en vecka kvar till provet kanske man inte ska spela spel på mobilen i skolan. Det tycker inte jag iaf. Och det blir ju inte bättre av att läraren skjuter upp provet, det gör ju bara så att de inte kommer lära sig. Ta konsekvenser för sitt handlande, det har iaf jag fått lära mig. Men uppenbarligen inte dem.
   I morgon är det pensionärsfest, vilket innebär att jag ska upp till ålderdomshemmet och ragga lite pensionärs grejer. Typ rullstol och annat fint! Det kan bara bli roligt! Synd att Jacqueline inte ska med bara. Jag tycker INTE om hennes skola för att de stressar henne så mycket! Inte alls, uschuschuschusch!
   Juste, jag fick inte åka till Polen. Buhu!
   Så, ni får ha en fin eftermiddag, ut i solen om ni inte måste plugga. Och komihåg, think outside the box.

Emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

synd att du inte fick åka!

jag kommer inte heller imon, men jag lovar att du kommer vara fulast! haha ;) (en komplimang för tillfället för det är ju trots allt pensionärsfest!;) )

2010-03-02 @ 19:01:08
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback