Long the river, with an empty bag..

LM känns nära nu, det gillar vi hur mycket som helst. Fick tillbaka mitt matteprov idag och ni kan inte gissa vad jag fick! Mina vänner, Mycket Väl Godkänd. Det mina vänner, det är fett najs! Nu känns det verkligen bara som om det är nationella kvar och sen sticker vi i från Torpis. Helt okej, helt okej!
   Nog pratat om skolan. Jag är påväg upp till Stockholm just nu. Kan inte i min vildaste fantasi förstå varför vi ska till Falun. Men men, det är väl bara gilla läget. På lördag, nästa lördag alltså, då ska jag och mina vänner göra hemmagjord sushi och äta å ha det mysigt. Det gillar vi!
   Nu ska jag försöka sova lite. Ha en skitbra helg !

Emma


Kommentarer
Postat av: Annicka

Jag hoppas att du inte glömt at du ska vara barnvakt på lördag pusss mamma

2010-03-21 @ 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback