Ligger ändå allting kvar. Jag är ingen soldat, har inga vapen att ta till inga korståg jag vill gå. Ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då. Jag tänker inte så.

Ja, då var helgen almost over. Sitter på tåget påväg hem igen. Har varit i stockholm, i Falun och i Stockholm igen. Det har varit spännande.
   Ikväll hade jag tänkt att jag skulle gymma. Det kändes som en suverän idé! Men, så kollar jag på öppetiderna (hade ett svagt minne av att de stängde tidigare på helgen) och Life stänger klockan 18:00! Klockan 6, det suger! Det betyder att jag inte hinner komma hem innan de stänger. Det är riktigt kass! Hur som helst, jag får motionera på något annat sätt. Hm.. kanske en sväng till friskis? Eller så tar jag bara en promenad. Beroende på hur vädret är. Jag gillar inte om det är kallt.
   Hur som haver, äter mellis nu. Yoghurt med flingor. Mumma!
Bjuder er på en fin låt Close to you

Vi hörs senare!
/e

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är inte så kallt ute :) bra att du är hemma igen! <3

2010-03-21 @ 17:05:28
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback