Let me see your that face, smiling back at me

Jag började dagen med att gå upp en halvtimme tidigare än vad jag behövde. Det var riktigt najs. Började hela dagen med att göra några fina yogaövningar, andas ut och andas in. Det kanske låter helgalet men det är helt sjukt vad man mår bättre. 
   Hur som haver. Vi hade nationella prov idag, i engelska. Det gick rätt bra. Tror jag. Jag blir alltid så fruktansvärt osäker på hur det har gått. Håller tummarna iaf!
   Nu ska jag strax sätta mig med svenskaböckerna och lära mig alla ordklasser. Verb, substantiv, adjektiv, adverb, prepositioner, pronomen, konjuktioner och interjektioner. Det låter inte roligt och det är inte heller. Men ikväll väntar diskanten och massa mys. Det gillar vi!

Dessutom är det bara 11 veckor kvar till sommarlovet. ELVA veckor tills jag inte går i samma klass längre. Fy vad gött!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback