Jag spelar inte med öppna kort, lever ett liv i lögner och tror på Gud

Oj, jag ska bli poet när jag blir stor. Det är roligt att skriva dikter (se ovan) HiHiHi. Livet blev lite lättare efter ett pass på gymmet. Körde 30 minuter crosstrainer, och massa mage plus balansplatta för min fot. Nu är jag svettig och ska strax hoppa (varför säger man hoppa, är det ens någon som någonsin har hoppat in i duschen. Ring mig om ni har) nej, jag ska gå in i duschen och duscha lääääääänge. Och varmt! Mmm... sen ska jag fixa massa för i morgon ska vi till vattenpalatset och simma. Och hur lite jag än tycker om vattenpalatset så måste jag ändå raka benen, för man behöver faktiskt inte göra det vidrigare än vad det redan är kan man tycka. Packa bikini, handduk, lotion å shampoo. Tjoho!

Ha en fin kväll, helgen kommer bli bra tror jag.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback