jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Balans. Det skulle vara något.
   Jag har ingen balans alls. Varken fysiskt eller psykist. Skulle vilja ha det. Det skulle vara gött som körv. I morgon har jag tre val. Antingen till fredax, till Tova eller till Olivia. Svårt det där. Fredaxcafé är rätt gött. Samtidigt behöver jag vara på insändarskrivarkvällen för Tovas skull. Och samtidigt så är det tjejkväll med tjejerna i klassen, vilket kan bli rätt roligt. Men jag tror ändå det står mellan Tova och fredax. Fredax är ändå på något sätt varje vecka och jag behöver verkligen vara på insändarskrivarkvällen, plus att jag lovat det.
   Så får det bli. Nu ska jag plugga alla Sveriges landskap med min lillasyster, sen är det oregelbunda franska verb som gäller för mig. TJOHO!

Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans, folk säger att allt är för konsten, inget för berömelsen, och kom igen Lena.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback