I just can't stop lovin' you

You're not alone - Micheal Jackson

Hade börjat skriva ett långt inlägg om ensamhet och att man aldrig är ensam. Inlägget blev inte bra, jag bara svamlade och det blev kass helt enkelt.
   Min poäng är att du är aldrig ensam, Gud går med dig på livets ibland krokiga och långa väg. Han finns för dig i alla situationer, små som stora och du är aldrig ensam. Aldrig aldrig aldrig. Det spelar ingen roll om du har "syndat", uppfört dig dåligt, gjort fel, Gud finns alltid! När du går hem på lördagsnatten i mörkret så går han brevid dig och håller din hand. Han ser till att ingenting händer dig. När du gör ditt värsta prov någonsin, så lugnar han dina nerver och hjälper dig.
   Ja, det var väl typ det jag ville få fram.
   Fem minuter bön om dagen är bra för magen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

bra sammanfattning av bibeln, haha ;) :D

cool header du har nu!

2010-03-21 @ 17:06:41
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/
Postat av: jackie

emma, du ska bara veta hur mycket jag behövde de där orden just nu. älskar dig! <3

2010-03-21 @ 17:45:03
Postat av: Anonym

hur kan du vara så säker på att gud finns?

2010-03-23 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback