I guess that's the price I want to pay..

Hemma från skolan nu. Det blev inte så farligt egentligen. Det liksom.. rullade på som vanligt. Man gick på lektionerna och kollade på klockan hur lång tid det var kvar tills man fick gå hem. Sitter nu med franska verb som jag bara vill skjuta. De är sämst! Oregelbundna och allt!
   Jag har iaf bokat mitt första Zumbapass nu! Det är najs. Längtar. Lördag 11:30, det kommer bli fruktansvärt gött.
   Ska pallra mig iväg till gymmet ikväll också. Kondition och magen. Tjoho. Imorgon är det simning i skolan, jag hatar simning, eller nej, det gör jag inte, jag hatar vattenpalatset. Blää.
   Nu orkar jag inte skriva mera. Har ätit lite glass och ska strax sova en skvätt. Om jag orkar. Godnatt

En halv Emma i maj förra året

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback