Frågan är.. färg?

Jag är i ett desperat behov av en vårjacka. Våren kommer med stora bamsesteg och jag kan inte traska omkring i min fina rosalila stora pluffsiga jacka hela våran lång. Det går inte för sig alls.
   Så två frågor, Ett: var kommer pengarna ifrån? Två: Hur ska den se ut? Jag vet att den ska vara färgig. Någon glad färg. Och så ska det vara en Emma jacka. Ja, jag vill hitta den ultimata vårjackan helt enkelt. Second hand tror jag blir bra. Ska nog kolla lite på det i morgon efter skolan. Röda Korset har alltid något fint. Jag måste också börja behärska mig när det gäller pengar. Nu räcker det. En vårjacka, sen får det vara nog.

Godnatt
Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh!! Lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila lila!

2010-03-17 @ 08:37:15
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback