En drömmare? Jag? Vadå?

Två finaste filmerna någonsin.


Filmerna är så hiskeligt bra. Så hiskeligt sorgliga och så hiskeligt lyckliga på en och samma gång. Jag gråter som en liten, liten fluga när jag ser dem. Och så drömmer jag mig bort, att hitta den perfekta. Det perfekta som tycker om mig. Som skulle älska mig även fast jag är kristen, även fast jag är lite speciell och även fast jag absolut inte är som alla andra.
   Finns det tro finns det hopp. Jag vill hoppas och jag vill tro att det finns en för alla där ute. Det innefattar mig också, och jag är bara barnet än sålänge. Min tid kommer. Jag hoppas den kommer snart. För jag vill. Åh, vad jag vill.
   Hur som helst, kolla på 500 days of Summer och A walk to remember. Åh herregud vad fina de är!

Emma

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: tack så jättemkt :D

2010-03-11 @ 21:00:20
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback