Du var full och jag var full i aprilsolen. Du är den sortens flicka jag gillar för du är tom och jag är tom. Egentligt är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig, jag blir aldrig kär i någon, sånt där i slöseri med tid.

Shit! Jag tränade så otroligt mycket idag. Det var så fruktansvärt gött och jag ville aldrig gå hem! Tog mer styrka och lite mindre kondition med tanke på att jag powerwalkade i morse. Testade att köra utan bandage runt foten, vilket gick superbra! Detta gillas, otroligt mycket. Nu är jag helt mör i hela kroppen.
   Ska nog ta ett bad och gå och lägga mig tidigt ikväll. Nationellt prov i morgon och jag vill vara utvildad, till skillnad från förra svenska när jag råkade komma hem apansent från tonår. Haha. Suveränt!
   Hoppas ni har haft en lika grym dag som jag.


Att vi alltid lyckas. suveränt!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback