De sa de låg och solade, som andra människor gör. Men jag har bara regn hos mig.

Idag är det en ledigdag. Jag ska inte tänka på skolan alls. Jag ska absolut inte kolla i några skolböcker överhuvudtaget! Det tar jag imorgon.
   Idag ska jag träna, Zumba. Perfekt start på dagen. Sedan åker jag och Jacqueline in till stan och handlar lite present till en mycket fin vän som fyller år. Jag ska även kolla/köpa en fin spetsklänning som jag har spanat på en några veckor nu. Får se om den sitter lika bra på som jag tycker den borde. Ikväll väntar middag hemma hos Rebecca. Massa mysiga tjejer. Ska blir hur gött som helst.
   Så, nu börjar min lediga dag. I morgon börjar pluggdagen, men vi tar en dag i sänder.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback