Om vi tar en tur ner till havet, bara du och jag

Då var dagen klar. Idag har vi byggt vulkaner, pärlat halsband, kollat på film, lekt i lekparken, fikat, ätit pannkakor, ritat och massa annat skoj! Jag är helt slut i hela huvudet och i kroppen. Dels beror det nog på värmen (det är 26 grader nu, tror det var upp emot 30 mitt på dagen) och dels beror det på att jag har hållit igång hela tiden hela dagen.
I morgon är det midsommar och jag har planerat att gå till badet med barnen och sedan ska vi göra oss midsommarfina och gå till något midsommarfirande. Mycket trevligt faktiskt!
Och nu en bild. På en vattekran. För kameran dog. Men smart som jag är så har jag ju faktiskt tagit med mig batteriladdaren. Så i morgon kommer lite fler.
Men här är en handduk, en kran, och min tandborste. Titta och njut!
Nu ska jag se på ett avsnitt av SATC innan det är middag. Sen blir det nog en promenad i det fina vädret.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Underbart härligt min älskade dotter!!!! Tur att du tog med dig din laddare...

2010-06-24 @ 19:10:11
Postat av: Rebecca Lovén

Åhh det verkar vara toppen där du är :) Hoppas du har det bra och trivs :) Ses när du kommer hem <3

2010-06-24 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback