Love is the one thing

Solfrossa. Mmmmmmmmmmm! Idag var det 33 grader i skuggan, och 47 i solen. Dum som jag var så låg jag och solade. Brun? Javisst. Solfrossa? Javisst!
Är riktigt trött också. Nu vill jag fördriva tiden så snabbt det går så jag får sova lite. Eller så går jag och lägger mig tidigt. Saknar alla där hemma också. Mest på kvällen, när man inte göra något, och vet att alla andra gör något.
Facebook funkar inte av någon outgrundlig anledning. Jag vill ha te, för jag har ont i halsen. Imorgon ska jag sola igen. Och bli brunare. Och så ska jag shoppa. Handla bort alla mina tråkigheter och bli lite kickass igen.
Nu ska jag läsa Men bok av mia törnblom
Pussisar <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fin du är....puss mamma

2010-06-28 @ 10:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback