I want to be near you

Tänkte precis på att jag skrivit massa inlägg idag. Dagens bilder och blablabla. Ska nog bli sveriges nästa största bloggerska. Ska börja provocera och sånt. Dagens outfit, visa en bild på allt jag gör. När jag har borstat håret, före och efter bild på sminket (som jag inte använder).
eller inte.
Jag är i schweiz och saknar alla där hemma, så därav mycket uppdatering. Men det är chillpill, och nu ska jag snart se på SATC igen. Imorgon är det lördag och jag är ledig. Och på söndag. Juste! Idag träffade jag en kompis som heter Jacqueline, från Halmstad. Hon är 92a och läser samhäll/språk. Man skulle nästan kunna tro att det är min bästis Jacqueline i Lerum. Men så är inte fallet, utan en annan Jacqueline.
Men det är trevligt ändå, även om varken Jackie eller Joakim är här. J:na
Puss

Kommentarer
Postat av: Jacqueline från Lerum

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?! SHIT VAD COOLT, det är ju galet. hahaha, jag har en stjärnsyster, haha. heter det så när man har likadana namn och sånt? det borde finnas ett namn för sånt iallafall! men galet vad coolt! SAKNAR DIG GUMMAAAAN <3

2010-06-26 @ 09:38:53
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback