då fäller jag ut vingarna så räknar jag till fyra

Just nu sitter vi, ett gäng i en husvagn, och lyssnar på när Johanna läser högt ur en FRIDA tidning. Jag tror inte att jättemånga lyssnar, men det är trevligt ändå. Ikväll ska vi grilla och mysa så det svänger om det. Vi ska spela volleyboll också, tycker jag iaf.
I morgon åker vi hem, lite sorgligt, med tanke på att det har varit en grym vecka och grymma dagar med grymma personer. På onsdag åker jag till Schweiz. I en månad. Lång tid om jag får säga det själv.
Men nu ska vi njuta av tiden här och lyssna lite mer på Johannisen när hon läser novellen ur FRIDA.
Pusssas

Kommentarer
Postat av: JOHANNNNNAAAAA

jag tror att allllllaaaaaa lyssnade! hihi :)

tackis för allt emmisen, det har varit hur bra som helst! puss <3

2010-06-18 @ 20:53:46
URL: http://mosadpersika.blogg.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback