Att vara förälskad, det måste kännas såhär!

Nu har jag sprungit. UTOMHUS! Och jag sitter här, levande och har aldrig varit så full av energi! Så himla glad att kunna vara ute och röra på mig ordentligt igen. Fyyyyy vad gött!
   Jag har solat utomhus idag också. Ätit färska jordgubbisar med vispisgräddis och bara chillat järnet. Gött som tusan! Och det är bara 3 dagar kvar tills joakim kommer hem och så är det snart sommarlov! Snart är det Schweiz (kan en land ha fler knepiga bokstäver i sitt namn?)
   Helt övertaggad på allt just nu och vill bara springa! Eller nej, inte springa för jag har ont i fötterna men jag vill hoppa studsmatta och bada vattenspridare, för det gjorde man när man var liten.
   Nu ska jag duscha. Det är ju typ samma sak.

Puss och kram alla barn. Och ja, alla under 30 är barn. Varesig ni vill eller inte.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback