you make it so easy

Nu är det bara en dag kvar. En dag. Det är inte mycket. En natt. sen åker vi i morgon eftermiddag och är hemma onsdag förmiddag. Riktigt riktigt bra. I morgon ska jag packa ihop det sista. Jag ska bara sova själv två nätter till. Varav en i en bil. Och det kan ju inte bli bättre.
Jag har köpt en jacka till Joakim. Den var fin. Hoppas han också tycker det. Annars får någon annan ta den. Jag gillade den iaf.
Nu ska jag inte skriva mer, för jag har inget mer och skriva. Det är varmt och jag ska packaaaaaaaaaaaaaaaa för jag ska heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!
Chüss

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: aha okej. tjänar man bra på det ? :p

2010-07-19 @ 17:31:27
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback