Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro.

Ååh vad jag har shoppat idag. Jag vet. Jag skulle hålla i mina pengar. Men jag tänkte såhär:
Vad skulle jag gjort om jag kom hem med alla pengar jag tjänat? Jo, jag skulle åkt bums in till Göteborg, sprungit till forex, växlat alla pengar och sedan sprungit runt i HELA Göteborg och shoppat upp alla. Och som Liselott sa: "Du har ju faktiskt tjänat dina pengar". DESSUTOM är det MEGArea här.
Idag blev det en kort klänning, en långklänning, en tisha (jackie!!!), en skinnjacka, bodybutter från bodyshop och showergel också från bodyshop. För 140 CHF vilket motsvarar typ 1000 svenska. Och med tanke på vad jag har fått för pengarna så är det riktigt bra! En hejdundrandes investering helt enkelt!
Juste ett asfint halsband också. Mycket bra mycket bra! Nu vill jag prata med Joakim och så ska jag nog ringa mamma.
Ha det fint så hörs vi senare.
Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: jackie

jag är riktigt stolt över dig emmsan, en tisha!! that's riiiiiight! <3

2010-07-06 @ 00:59:32
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback