Hope there is someone that take care of me, when I die

En låt som fick min bästis Jacqueline och även mig att börja gråta. Mycket för att jag tänkte på hur fint det måste varit när Jackie gick där i regnet på kyrkogården med krattan i handen och P1 i öronen och tårar långsamt sipprade ner för hennes kind. Men mest för att låten är helt totally amazing underbart fin!
Har precis kommit från simbassängen där jag simmade en km. Riktigt härligt. Nu är jag riktigt hungrig och det blir lax och färskpotatis. Var det någon som sa hälsoresa?

Hope there is someone who set my heart free, nice to hold, when I'm tired

Kommentarer
Postat av: Sofia

riktigt bra med uppdatering emma! :D och låten var fin :D puss och hoppas du har det rikigt bra där borta <333

2010-07-08 @ 20:53:35
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback