det jag minns och bevarar, dagar jag levt och de vänner jag saknat, nätter då ljuset aldrig tog slut, och minnen av dig då, är minnen som består

Dagen har bestått av badande, simmande, dykande och ytterst lite solande. För jag har kommit på att det är härligare i vattnet än ovanpå. Så bad är grejen.
Har precis kollat klart på matchen Holland-Brasilien och mina favoriter vann. Tror bannemig att Holland kan ta hem alltihop. Och så jäkla rätt att Brasilien åkte ur!
Nu har jag på mig mina nya shorts och ett vitt linne. Ser riktigt riktigt brun ut, det gillar jag! Längtar efter mat. Men den kommer inte förns om typ 50 minuter. Så.. Får längta länge helt enkelt.
Mitt hår har blivit så långt så jag kan göra en fläta utan att det ser helt förtaskigt ut, och det gillar jag! Och så gillar jag att det är typ 19 dagar kvar tills jag ska åka hem och träffa Joakim igen. Och Jacqueline och Hanna och Carro och Johanna och Jenni och allihopisar! Mycket mycket trevligt.
Puss och kram alla mina fina

Kommentarer
Postat av: JOHANNNNNAAAAA

emmmisen jag såg att du hade skrivit till mig igår eller när det var men tankspridd som jag är går jag alltid ifrån datorn fastän jag är mittuppe i allt så jag såg det försent, meeeeeen jag saknar dig och jag är avensjuk på att du är så snyggggg (och för att du har en pool som du kan simma i varje dag!)! pussis <3

2010-07-02 @ 19:08:03
URL: http://mosadpersika.blogg.se/johanna
Postat av: Annicka

Du är sååå fin min älskade dotter.....

2010-07-02 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback