you just keep hangin' on

Jag är riktigt shopping sugen. Har jag några pengar? Nej det har jag inte. Attans. Vad ska vi göra för att få pengar? Jobba. Vad ska vi jobba med? Vet inte. Hopp. Då blir det ingen shopping.
Jag har fortfarande ont i magen och i ryggen. Vad gör vi åt det? Vet inte. Nehepp.
Jag längtar tillbaka till Trysil. Jag längtar efter mina vänner. Jag längtar efter dig.
Favorit i Let's dance? Molly och Elin. Mest på Molly. Nu ska jag fortsätta sticka å kolla på Let's dance.

hjärta
Med handen på hjärtat så kan jag säga att detta är unikt
/Emma

Kommentarer
Postat av: jackie

IKVÄLL IKVÄLL IKVÄLL! :D <3 föresten, heja gudrun schyman! xDD (Y) eller han tjocka lilla gubben :D :D

2010-01-16 @ 11:14:09
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback