who found out that nothing can capture a heart, like a melody can ?

Well, whoever it was, I'm a fan!

De orden är min favorit mening just för tillfället. Musik är verkligen det som tilltalar mig. Om någon ska förmedla någonting, gör det med en melodi. Då blir det bäst.
En kärleksförklaring - Sjung en sång.
Be - Spela en lovsång.
Tala om för mig vilket gymnasium jag ska gå på - samla ihop en stor kör och sjung för mig.

Åh var bra LM verkar. Perfekt för mig verkligen! Mums!
Det var trångt, litet och gammal stil. Helt underbart! Så nu känns det verkligen awesome.
Vem somnar med ett léende på läpparna ikväll? Jag gör!
Godnatt fina ni
/Emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du trivdes så bra där!! :D mindre kul för mig som inte kommer se dig i skolan ;(

2010-01-20 @ 08:53:58
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback