What do you say?

Nu mina vänner har jag pluggpaus. Det behöver man. Ska snart plugga lite mer, men nu är det paus som sagt. Lyssnar lite på saxmusik och njuter av pausen.

Skolan idag var väl som vanligt, man gick till lektionerna, gjorde det man skulle å lite till. Kom hem, plugga och plugga å nu pluggpaus. Ikväll är det måndagsmöte med moderaterna så det blir nog najs.
Jag har hittat en saxofonist. Johan Stengård. Han spelar massa fina svenska klassiska myslåtar. I smälter.

Nänu är det bra, vi hörs ikväll finingar
Oj vad kärleksfull jag blev helt plötsligt,
Hjärta <3

För kärlekens skull
Visa vid vindens ängar

Kommentarer
Postat av: Supervalpen

Johan Stengård ^^, diggar hans ton, men han är alldeles för monoton och spelar på samma sätt låt efter låt så man tröttnar rätt fort :)

2010-01-19 @ 11:00:47
URL: http://www.supervalpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback