varje stund, var minut, var sekund, samma konstiga beslut. Det går fel, slår bakut och allt går snett med det tar aldrig riktigt slut

Rubriken låter som mitt liv nu. Riktigt illa med andra ord. Eller det känns så iaf. Egentligen är det nog inte så illa. Massor utan ilandsproblem som jag inte vågar ta tag i för jag är rädd att det kommer bli värre.
hur som helst, så är jag, som alltid, helt mörbultad efer pulkaåkningen igår. Och så har jag unnat mig en riktig sovmorgon till typ 12. Hur skönt?
   Ikväll vankas det spännanheter med mysmiddag. Alla mina fina flickor kommer och äter middag med mig. Och så ska vi bara ha det myspys. Så får vi se vart kvällen leder oss. Vi ska iaf vara i kyrkan, skönt att ha ett kök där man inte måste ta hänsyn till familj osv.
   Imorgon är det gudstjänst som jag ska sjunga på. Eller ah, kören ska sjunga, men jag har solo. Massor! Så det blir antagligen inte så vild kväll, vilket inte riktigt är min grej överhuvudtaget.
Igår kväll däremot. Jäklar det var party! Vi låg på golvet i flera timmar och inte gjorde någonting. Sen hittade vi ett fönstergaller gjort av nät och så valde vi ut två offer och så sköt vi bollar på varandra. Helt galet och helt underbart roligt!

   Nu ska jag göra mig iordning för att sedan gå ut lite. Massa fint väder är det! Ha en fin lördag så hörs vi senare
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback