the hope of glory

här sitter jag. Sista kvällen innan skolan börjar igen och äter nötter. Det är så sorgligt. Inte att jag äter nötter men att skolan börjar. Inte för att jag inte tycker om skolan, för det gör jag. Men för att lovet är slut. Iochmed att lovet är slut betyder det att Trysil är över. Detta fina läger som anordnas varje år är slut för iår och jag "uta blir det långsamt vår och jag sitter hemma och längtar tills nästa år". Det är förns nu tårarna kommer. Jag har inte haft tid att förstå att allting är över. Men nu när jag sitter här i min säng och äntligen andas ut så kommer saknaden, minnena och ångesten. Ångesten över att jag inte tog vara mer på tiden än vad jag gjorde.
  
Joyful, joyful

Såhär trippade jag omkring idag:

KlänningMonkiStrumpbyxorLindexKoftaCubusKlockaTriwaRaggsockorHemmagjordaFrälsarkransKyrkan

Over and out
/Emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygging!!

2010-01-06 @ 21:40:28
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/
Postat av: jackie

EMMSAN :( <3, det kommer ett nyårsläger nästa år också, håll ut! <3

2010-01-06 @ 22:37:44
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback