Sprid ut bensinen över solmedgången, riv ner staden. Häll ut havet enda bort till horisonten, tysta ner musiken. Hon kommer aldrig mer hit igen

Nu är jag hemma från Gudstjänsten. Det gick väl.. bra. Jag har gjort bättre ifrån mig och detta var verkligen absolut inte ett utav mina bästa framträdanden, men vad gör väl det om 100 år.
   Hur som helst, om cirkus två timmar kommer släkten på Henriks sida hit och vi ska fira mig för jag fyller år i morgon. 16 år. Det är hur litet som helst. En liten plutt är vad jag är. Jaja, ett steg närmare stor iallafall.
   Jag funderar på att sova lite middag, grejen är bara att då kommer jag vara jättepigg i kväll och så kommer jag inte kunna somna och så kommer det sluta med att jag inte kommer kunna gå upp imorgon, så det suger. Så jag ska nog inte göra det riktigt.
   Jag får rabies på det här med styckeindelning, enligt min svenskalärare så ska man antingen göra som jag gjort ovan, tre stycken blanksteg eller så ska man göra en blankrad. Jag tycker däremot att det räcker med att bara hoppa ner ett steg. Man måste inte hålla på att göra mellanrum och sånt, bara jätteansträngande.
   Till något helt annat, min mamma bakar bullar, det har inte hänt på år och dagar. Hoppas dom blir goda, annars blir jag inte glad.

Nu ska jag plugga konsumentkunskap. In my ass.
Hejdå

Jag och min syster för.. 6 år sen. tjoho!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så söta ni var/är puss mamma

2010-01-31 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback