och sjunger vart tog den här elden vägen


Såhär trallade jag omkring i skolan idag.
KavajSecondhandKlänningStyleByStars
StrumpbyxorH&MHalsdukIndiska
KlockaTriwa

Skoldagen idag var riktigt bra! Massa språk, hur gött som helst. Svenska, Franska, Engelska och sen So. Som inte är ett språk, men vi skriver krönikor så det blev lite svenska där också. Mycket mycket roligt! Sen dess har jag inte gjort jättemycket. Gick en lång promenad i det fina vintervädret. Kom hem, åt en näve nötter och sitter nu och är sjukt sugen på att gå och köpa Elles nya tidning. Men jag orkar inte gå och göra det. Är sjukt sur för att secondhand butiken i Lerum har stängt fram tills den 17. Jaja! Nu ska jag njuta över att inte ha några läxor och ladda inför i morgon, då är det matte/no hur mycket som helst. Passar mig perfekt!
Ha en fin eftermiddag så hörs vi antagligen senare.


Och detta är de finate människorna som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback