no, no, no, no

Okej, eftersom att jag är inne på klagospåret så kommer lite mer klagande här. Jag kan inte skicka sms med min mobil. I-landsproblem nummer ett! Sen har jag fortfarande ont i ryggen. Eller längst ner vid bäckenbenet. Jag är stört sugen på att åka in till stan å bara strosa runt i mysiga affärer, men mitt fritidskort har tagit slut och inte en chans att jag betalar 100 spänn fram och tillbaka till Göteborg. Så nej. Det är jobbigt å duscha. Jag har inte fattat människorna som bara ääääääälskar att duscha. Det går inte ihop. Det är varmt, blött, schampoo i ögonen, och när man ska gå ut så fryser man ihjäl och det är svinjobbigt att gå omkring med blött hår. Sen äger jag inga kläder som jag kan ha på mig heller. Detta suger. Livet suger. Jag längtar tills jag blir glad igen och träffar mina vänner. Ska nog fördjupa mig ordentligt i matten nu.

That's nothing that you can do about it
/
Emma

Kommentarer
Postat av: jackie

klagoperioder är fina grejer det :D (y)

2010-01-16 @ 11:15:13
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag gillar inte heller att duscha!!! Jag håller med dig, det är bara jobbigt. Det blöta håret är värst!! Att man känner sig fräsch när man väl är klar är en annan sak ;)

2010-01-16 @ 12:28:45
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback