När vi ser dig får vi styrka för var dag

Var inne i stan och promenerade på stockholms gator. Fick med mig massa fint hem. En klänning, ett långlinne, Elsas Mode av Sofi Fahrman, BH, Strumpbyxor, paljettleggins och en mössa. Nöjd? Ja! Bilder kommer senare på allt fint

Ska strax äta lite mat, och i morgon bitti åker jag hem till Lerum. Älskade lilla Lerum, jag har nog aldrig saknat Lerum så mycket som jag gör nu!
Vill helst åka hem nu med en gång. Men 10.10 går tåget, är hemma runt 13, gött! Julfest i kyrkan i morgon oxå, härliga bananer!

Gud är bäst
/ Emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

Emma vi saknar dig, eller jag gör det!! Det är knäppt att inte se dig efter att man ha bott med dig i 6 dagar!! ;) Ses i kyrkan på lördagkväll? <3

2010-01-05 @ 18:28:36
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/
Postat av: jackie johnny hansson

mihihi, jag tycker du kan komma hem till lerum väldig snart :) håhå. föresten, måste man anmäla sig till julfesten eller är det bara att komma? håhå, funderar på att kanske,kanske komma. men jag vet inte än! tjo <3

2010-01-05 @ 20:36:03
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback