när löven faller ner, hur ful jag är

Håkan sprudlar ut ur mina högtalare, om man ens får kalla de ett par högtalare, ljudmanicker i min laptop är nog mer rätt. Hur som haver är jag lycklig idag! Har gjort massa mysiga saker! Skola först som var det roligaste på rätt länge. Matte/No, teoretisk idrott, svenska, syslöjd. Helt okej! Sen så skuttade jag iväg och köpte massa garn för jag ska börja sticka, eller jag har börjat sticka. Fint blir det! Efter detta fantastiska inköp så gick jag en långpromenad runt hela Lerum och när jag tittar in igenom pizzahörnans fönster (fråga mig inte varför jag gjorde det) så sitter inga mindre än Adrian, Viktor och Fredrik där. WIHO sa jag och sprang in och hoppade på allihopa. Bästa killarna! Satt där ett tag och tjötade lite och sen bar det upp till Ulrika. Hon är en fin vän, Ulrika. 43 år och mysig. Bjuder på te och choklad. Gillas! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Allt i från gymnasiet till Gud till familjeproblem. Sen sjöng vi lite fint och sen pratade vi lite mer. Efter denna fantastiska pratstund så skuttade (läs darrade, för det var kallt) ner igen. Skulle egentligen hem men hamnade i kyrkan på en mellanlandning. Det var fruktansvärt kallt! Där träffade jag fina människor igen, och åt en clementin. Och nu sitter jag här och stickar.
Pratat med pappa har jag också gjort. FY vilken bra dag!

Nu ska jag njuta mer av bästa Håkan Hellström och sticka lite till. Sen ska jag strax sova. Mohaha, det är en lång dag i morgon också!

"Fyll inte livet med dagar, utan dagar med liv"
/Emma

Kommentarer
Postat av: jackie

Ja, här kommer lyckan, wiiiihooo!! Fint citat där i slutet, fedt najs! :D :D och på lördag, på lördag, på lördag (y) :D <3

2010-01-12 @ 23:40:40
URL: http://jacquelinechristina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du åt en bulle också :)

2010-01-13 @ 08:39:36
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback